Zwroty i reklamacje


Informacje o decyzji zwrotu lub złożenie reklamacji należy zgłosić mailowo na adres: dyndadlo@gmail.com


Zwroty 

FORMULARZ ZWROTU

Ogólne warunki składania zwrotu:

1. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.

2. Towar nie może być noszony, ani używany.

3. Towar w stanie nienaruszonym, wraz z paragonem (oryginał), metką , oryginalnym opakowaniem i formularzem zwrotu należy wysłać na adres:

Dominika Pokorska

DYNDADŁO (ZWROT)

Ul. Kakowskiego 7a m. 34

04-042 Warszawa

4. Towar musi być zabezpieczony przez uszkodzeniami w trakcie transportu.

5. Koszt wysyłki ponosi Kupujący. Sprzedawca przyjmuje zwroty wyłącznie nadane firmą kurierską.

6. Pieniądze odesłane zostaną na numer konta, z którego było opłacone zamówienie w ciągu maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania zwrotu.

TOWAR WYKONANY NA INDYWIDUALNE ZAMÓWIENIE NIE PODLEGA ZWROTOWI.

TOWAR NIEBĘDĄCY PEŁNOWARTOŚCIOWYM TOWAREM, NOSZĄCY ŚLADY UŻYTKOWANIA, ZOSTANIE ODESŁANY NADAWCY – ZWROT ZOSTANIE NIEUZNANY.


    Reklamacje

    FORMULARZ REKLAMACJI

    Ogólne warunki składania reklamacji:

    1. Klient otrzymuje dwumiesięczną gwarancję na zakupiony towar.

    2. Reklamacja nie obejmuje wad i uszkodzeń wynikających z niewłaściwego użytkowania towaru.

    3. Towar, wraz z paragonem (oryginał) oraz formularzem reklamacji należy wysłać na adres:

    Dominika Pokorska

    DYNDADŁO (REKLAMACJA)

    Ul. Kakowskiego 7a m. 34

    04-042 Warszawa

    4. Koszt wysyłki ponosi Kupujący. Sprzedawca przyjmuje reklamacje wyłącznie nadane firmą kurierską.

    5. Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru i poinformowania Klienta.



      do góry
      Sklep jest w trybie podglądu
      Pokaż pełną wersję strony
      Sklep internetowy Shoper.pl